Bent u toe aan een volgende stap op het gebied van marketing en wilt meer weten over ingewikkelde termen zoals social messaging, robotics en 360-gradenklantbenadering? Dan is de Denk Vooruit. Denk Digitaal.-workshop op 17 juni in Bunnik een echte aanrader!

In deze workshop worden interessante technologische ontwikkelingen in de marketing toegelicht. Er wordt onder andere gesproken over het afstemmen van communicatiekanalen op de klant en de intrede van robots in het orderproces.

  • 13.30 uur - Inloop met koffie en thee in het BOVAGhuis
  • 14.00 uur - Start programma
  • 14.10 uur - SaySimple – Bas Heinen
  • 14.50 uur - FLX Solutions- Jiska van Wees en Hugo Schraders
  • 15.30 uur - Pauze
  • 15.50 uur - NINtec – Vipin Moharir
  • 16.30 uur - Netwerkborrel

"Continu in gesprek op het voorkeurskanaal van de klant"

Spreker: Bas Heinen van SaySimple 

Bedrijven die de balans weten te vinden tussen support, sales en marketing, veranderen van een ’gewoon’ klantgericht bedrijf naar een commercieel bedrijf dat volledig is afgestemd op de klant. De grote verandering die nu gaande is, is dat het traditionele vraag- en antwoordspel verandert in een continu gesprek op het voorkeurskanaal van de klant. Het maakt niet uit of dit via Facebook, Facebook messenger of Whatsapp verloopt.

SaySimple is een pionier op het gebied van social messaging. Bas Heinen neemt u mee in de wereld waarin klantdialogen en gespreksuitwisseling. Deze worden sterk beïnvloed door ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), machine learning (ML), chatbots en zelfs blockchain.

"Robots in uw orderproces"

Spreker: Jiska van Wees en Hugo Schraders van FLX Solutions

Hoe kunnen robots u helpen om uw orderproces, schadeafhandeling, marketingactie of incassoproces efficiënter, goedkoper of slimmer in te richten?

FLX Solutions is de dienstverlener op het gebied van Robotic Process Automation (RPA). Jiska van Wees en Hugo Schraders nemen u mee in de wereld van Robotics om samen te kijken naar de mogelijkheden en de toepasbaarheid van deze robots.

De interactie tussen informatietechnologie en de klant

Spreker: Vipin Moharir van NINtec

Heeft u al nagedacht over de positie van uw bedrijf in de levensloop van een auto? En hoe behoudt en versterkt u deze positie en welke IT-middelen heeft u hierbij nodig? Is er nog wel plaats voor uw bedrijf? Weg met de silo’s! Het is tijd voor een holistische klantbenadering! Dit betekent efficiënter werken en dat klantvriendelijkheid met een 360-graden klantbeeld bepalend zijn voor uw succes.

Autofacets (NINtec)  is gespecialiseerd in het transformeren van de automotive retail. En geeft u inzicht hoe het connected zijn van een voertuig en andere nieuwe informatietechnologieën u kansen brengen in uw commercieel succes.


Direct inschrijven voor deze bijeenkomst kan hier