Jumbo meldt een ruime verdubbeling van het aantal bestellingen via Jumbo.com en de Jumbo-app in 2017 (Bron: Emerce). En uit cijfers van brancheorganisatie INretail blijkt dat de omzetgroei in fashion en schoenen via online kanalen met bijna een kwart steeg in 2017. Dat uw klant zich steeds meer online begeeft, is geen nieuws meer. Maar hoe komt u in beeld? Deze vraag staat centraal tijdens de eerste workshop van 2018 van Denk vooruit. Denk digitaal.

Hoofdspreker is Sophie Beijma van BCC. Zij vertelt hoe een van de oudste witgoedretailers zich nog steeds uitstekend staande houdt tussen nieuwe en vaak online spelers als MediaMarkt en Coolblue. Daarnaast hebben we zoals u van ons gewend bent ook twee praktische sprekers met informatie waar u direct mee aan de slag kunt in uw dagelijkse praktijk.


Alle sprekers op een rij:

  • Sophie van Beijma, directeur Marketing & Ecommerce van BCC
    BCC is al bijna 50 jaar een van de grote elektronica-retailers in Nederland. In haar bestaan zag zij veel veranderen in de markt. Consumenten zijn op een andere manier gaan winkelen en er kwamen nieuwe concurrenten bij die op een geheel nieuwe wijze om de gunst van de consument dingen, zoals MediaMarkt en Coolblue. Hoe blijf je je onderscheiden in een veranderende markt? Welke positie kies je? Welke marketing hoort daar bij? Hoe ga je met de verschillende kanalen om en hoe krijg je je mensen hierin mee? Sophie van Beijma komt ons vertellen hoe BCC dit aanpakt. Een inspirerend verhaal met belangrijke lessen die u mee kan nemen naar uw eigen bedrijf.
  • Jan Nelissen, senior consultant bij TOTE-M
    We vliegen met KLM. Doen onze boodschappen bij de Appie. En kopen een Billy-boekenkast bij Ikea. Hoe maakt u van uw bedrijf een merk? Jan Nelissen van TOTE-M, een adviesbureau in klantbeleving, weet precies wat daar voor nodig is. Hij vertelt aan de hand van sprekende voorbeelden wat u moet doen om van uw klanten fans te maken. Welke keuzes moet u maken om een onderscheidende klantbeleving te realiseren? Jan sluit zijn presentatie af met een aantal praktische tips waarmee u morgen al aan de slag kunt.
  • Sven Holtman, teamleider Online Marketing bij DTC Media
    Sven Holtman van DTC Media gaat in op de techniek achter de online vindbaarheid. Hoe zorg je voor een rendabele inzet van de juiste online marketingmiddelen en hoe realiseer je hieruit (new) business? Sven Holtman deelt zijn kennis en ervaring van onder andere AdWords, SEO, Facebook en website-optimalisatie met u. Zijn presentatie is direct toepasbaar in uw dagelijkse praktijk.


Programma

  • 13.30 uur Inloop met koffie en thee in het BOVAGhuis in Bunnik
  • 14.00 uur Welkomstwoord door Renate Weggemans, programmamanager Denk vooruit. Denk digitaal.
  • 14.10 uur Jan Nelissen (TOTE-M) over hoe u van uw klanten fans maakt.
  • 14.40 uur Sven Holtman (DTC Media) met een praktisch verhaal het toepassen online marketingmiddelen zoals Adwords, Facebook en SEO.
  • 15.20 uur Pauze
  • 15.40 uur Sophie Beijma (BCC) over de (online) marketingstrategie van BCC.
  • 16.30 uur Netwerkborrel


Bent u erbij?

Alle leden van BOVAG zijn welkom bij deze workshop, maar het aantal plaatsen is beperkt. Wees er dus snel bij! Voor BOVAG-leden is deelname kosteloos.

Klik hier om u aan te melden