030-6087737 [email protected]

Blogs 

Blog

Meest recente bericht

Hoe zet je social media effectief in voor jouw bedrijf?

Social mediakanalen bieden de mogelijkheid om op een laagdrempelige manier met jouw doelgroep of kopers in contact te komen. Neem potentiële kopers mee in nieuws over jouw bedrijf, promoot nieuwe producten en maak ze betrokken. In dit artikel geven we tips hoe je dit...

Lees meer

Archief

Blog

Prospex: Scoren met social selling

Prospex: Scoren met social selling

De tijd van product push via cold calling is definitief voorbij. Niet alleen de markt is veranderd, ook klanten en technologieën. En daarmee dus ook de manier van acquireren. Stap voor stap bouw je vandaag een vertrouwensrelatie op en attendeer je...

Lees meer
Lead Analytics: optimaliseren

Lead Analytics: optimaliseren

Rendementsverbetering door optimalisatie Het mooie van de inzichten die je vergaart met Lead Analytics is dat je ook kunt gaan meten wat de invloed is van wijzigingen die je doorvoert. Je kunt namelijk gaan experimenteren met de uitgaven die je doet...

Lees meer
10 Tips voor verleiding met video

10 Tips voor verleiding met video

10 tips voor verleiding met video Video verleidt en kan zorgen voor meer omzet en hogere klanttevredenheid. Maar wat zijn de succesfactoren? De tips en tricks op een rij. 1 Timing is alles. Denk goed na wanneer je een videoboodschap verstuurt. Timing...

Lees meer
Daniel Bilbao: Beepi

Daniel Bilbao: Beepi

Een initiatief vergelijkbaar met Shift, hebben veel geld opgehaald, maar zijn ter ziele gegaan voordat het winstgevend werd. Daniel Bilbao, een van de mannen van het eerste uur, legt uit hoe dat kwam. Beschrijf Beepi eens in een paar woorden. Het...

Lees meer
Armin Fendrich: Ridecell

Armin Fendrich: Ridecell

Ridecell levert white label oplossing voor bedrijven die bezettingsgraad vloot willen verbeteren of bedrijven die willen instappen in car sharing, ride sharing en rental. Het bedrijf werkt onder meer samen met VW Group, AAA (de Amerikaanse ANWB) en...

Lees meer
NPS: Hoe het wél moet (Carglass)

NPS: Hoe het wél moet (Carglass)

NPS, veel organisaties gebruiken het, weinig organisaties gebruiken het goed. De focus ligt veel te veel op het cijfertje, terwijl de echte waarde van NPS in het systeem zit. Daarom ben ik op bezoek gegaan bij een bedrijf dat NPS wel goed in zet:...

Lees meer
Klantbeleving: wat je niet mag missen!

Klantbeleving: wat je niet mag missen!

1. Waar moet je op letten als je NPS (of een andere KPI) aan NPS wil koppelen?De afgelopen maand mocht ik spreken op het BOVAG Dealercongres. Omdat de auto branche niet bekend staat om het juiste gebruik van NPS in combinatie met bonussen, heb ik...

Lees meer
Alan Krutsch: One selling price

Alan Krutsch: One selling price

Alan Krutsch is consultant bij Ryan Adams Group en heeft voor veel innovators gewerkt. Hij is voorstander van oneprice selling, oftewel elke auto een vaste, niet-onderhandelbare prijs. Vertel eens over uw visie op de klantreis. Aan het begin van de...

Lees meer