030-6087737 [email protected]

Blogs 

Blog

Meest recente bericht

Lead Analytics: optimaliseren

Rendementsverbetering door optimalisatie Het mooie van de inzichten die je vergaart met Lead Analytics is dat je ook kunt gaan meten wat de invloed is van wijzigingen die je doorvoert. Je kunt namelijk gaan experimenteren met de uitgaven die je doet...

Lees meer

Archief

Blog

Lead Analytics: optimaliseren

Lead Analytics: optimaliseren

Rendementsverbetering door optimalisatie Het mooie van de inzichten die je vergaart met Lead Analytics is dat je ook kunt gaan meten wat de invloed is van wijzigingen die je doorvoert. Je kunt namelijk gaan experimenteren met de uitgaven die je doet...

Lees meer
Zo zet je live-chat in om verkoop te boosten

Zo zet je live-chat in om verkoop te boosten

Erwin van Dijk is medeoprichter van Web1on1 en is verantwoordelijk voor business development. Web1on1 levert chatoplossingen, voornamelijk voor de automotive sector. Erwin geeft 5 chattips die helpen om van voorbijgangers potentiële klanten te maken....

Lees meer
Daniel Bilbao: Beepi

Daniel Bilbao: Beepi

Een initiatief vergelijkbaar met Shift, hebben veel geld opgehaald, maar zijn ter ziele gegaan voordat het winstgevend werd. Daniel Bilbao, een van de mannen van het eerste uur, legt uit hoe dat kwam. Beschrijf Beepi eens in een paar woorden. Het...

Lees meer
Armin Fendrich: Ridecell

Armin Fendrich: Ridecell

Ridecell levert white label oplossing voor bedrijven die bezettingsgraad vloot willen verbeteren of bedrijven die willen instappen in car sharing, ride sharing en rental. Het bedrijf werkt onder meer samen met VW Group, AAA (de Amerikaanse ANWB) en...

Lees meer
Simon Sinek: Golden Circle

Simon Sinek: Golden Circle

Simon Sinek heeft een eenvoudig maar krachtig model om te komen tot inspirerend leiderschap dat begint met een 'gouden cirkel' en de vraag "Waarom?". Zijn voorbeelden bevatten Apple, Martin Luther King en de Wright Brothers.

Lees meer
Alan Krutsch: One selling price

Alan Krutsch: One selling price

Alan Krutsch is consultant bij Ryan Adams Group en heeft voor veel innovators gewerkt. Hij is voorstander van oneprice selling, oftewel elke auto een vaste, niet-onderhandelbare prijs. Vertel eens over uw visie op de klantreis. Aan het begin van de...

Lees meer
NPS: Hoe het wél moet (Carglass)

NPS: Hoe het wél moet (Carglass)

NPS, veel organisaties gebruiken het, weinig organisaties gebruiken het goed. De focus ligt veel te veel op het cijfertje, terwijl de echte waarde van NPS in het systeem zit. Daarom ben ik op bezoek gegaan bij een bedrijf dat NPS wel goed in zet:...

Lees meer
Renate Weggemans: Podcast online marketing

Renate Weggemans: Podcast online marketing

Paul de Vries Vries (verbonden aan eBay/Marktplaats en initiatienemer van Digital Car Dealer Workshop) sprak met Manager Leden en Beleid van BOVAG, Renate Weggemans over de branche, online marketing, de trend van bezit naar gebruik, connected cars,...

Lees meer
Is het niet tijd om de consument serieus te nemen?

Is het niet tijd om de consument serieus te nemen?

Waarom besteden we zoveel tijd en aandacht aan een fysieke winkel, terwijl we de online shopper lijken te negeren? Het maken van de shift van een traditioneel (fysiek) autobedrijf naar het bouwen van een online en ‘social’ ervaring voor klanten is...

Lees meer
Zo haal je meer leads uit auto-advertenties!

Zo haal je meer leads uit auto-advertenties!

“In de vorige blogs heeft u kunnen lezen dat u meer e-mailtjes, belletjes en website bezoeken kunt realiseren met betere auto-advertenties. Dit betekent ook meer kansen om auto’s te verkopen. We hebben alle tips voor betere auto-advertenties...

Lees meer
Opstellen van een contentplanning voor automotive

Opstellen van een contentplanning voor automotive

In vorige blogs hebben we besproken hoe belangrijk goede foto’s in auto advertenties zijn. Daarnaast zijn advertentieteksten bij auto advertenties belangrijk voor de verkoop van auto’s online. Hiermee bereikt u dat de online autozoeker u meer en...

Lees meer
Klantbeleving: wat je niet mag missen!

Klantbeleving: wat je niet mag missen!

1. Waar moet je op letten als je NPS (of een andere KPI) aan NPS wil koppelen?De afgelopen maand mocht ik spreken op het BOVAG Dealercongres. Omdat de auto branche niet bekend staat om het juiste gebruik van NPS in combinatie met bonussen, heb ik...

Lees meer
Online en offline: identiteit van jouw autobedrijf

Online en offline: identiteit van jouw autobedrijf

DE IDENTITEIT VAN JOUW AUTOBEDRIJF Wat is de identiteit van jouw autobedrijf eigenlijk? Voor veel mensen en zeker ook voor veel ondernemers een lastige vraag. De definitie van identiteit: “Dat wat uniek of eigen is aan iets of iemand”. In het geval...

Lees meer

Goede foto’s voor uw auto advertentie

Uit onderzoek blijkt dat auto-advertenties met goede foto’s beter presteren. Goede foto’s levert meer betrokkenheid op met de advertentie. En dit leidt tot meer e-mailtjes, belletjes en website bezoeken. Om sneller je auto te verkopen, is het...

Lees meer
Stappenplan betere auto-advertenties

Stappenplan betere auto-advertenties

Zo haal je meer leads uit auto-advertenties! 16 SEPTEMBER 2019 | ± 1 MIN Meer rendement uit online advertenties door stap voor stap verbeteren.   Bekijk en download hier het stappenplan voor het verbeteren van uw online advertenties Download:...

Lees meer
De 6 succesfactoren van een goede dealerwebsite

De 6 succesfactoren van een goede dealerwebsite

Stijn Snijder is online marketeer bij DTC Media dat gespecialiseerd is in automotive marketing. DTC werkt exclusief voor dealer en importeurs. Kijk voor meer informatie op https://www.dtcmedia.nl. Meer dan 9 van de 10 mensen gebruikt het internet als...

Lees meer
10 Tips voor verleiding met video

10 Tips voor verleiding met video

10 tips voor verleiding met video Video verleidt en kan zorgen voor meer omzet en hogere klanttevredenheid. Maar wat zijn de succesfactoren? De tips en tricks op een rij. 1 Timing is alles. Denk goed na wanneer je een videoboodschap verstuurt. Timing...

Lees meer