030-6087737 [email protected]
Home » Sydney Brouwer: hoe breng je de klantbeleving tot leven

Sydney Brouwer: hoe breng je de klantbeleving tot leven

dec 12, 2018Blogs0 Reacties

Hoe breng je de klantbeleving echt tot leven in jouw organisatie? Hoe krijg je de klant op het netvlies van iedereen in het bedrijf? Wat moet je doen om een klantgerichte cultuur te bouwen? Wat zijn de elementen van een goede klantbeleving? Deze vragen komen allemaal aan de orde in deze aflevering. De rollen zijn echter een keer omgedraaid. Ik, Sydney Brouwer, wordt voor de verandering een keer geïnterviewd door Jeroen Rietberg. Jeroen is CMO van het bedrijf CYS, een bedrijf dat gespecialiseerd is in klantfeedback. CYS wilde graag een podcast met mij opnemen ter promotie van een het event dat zij op 8 juni organiseren in samenwerking met hun klant Carglass. Ook ik mag spreken op dat event. Dit is echter zo’n leuk interview geworden, dat ik besloot het ook te publiceren op mijn podcast. Ik vind het eigenlijk heel leuk dat ook ik mijn visie een keer mag delen op mijn eigen podcast :-). Veel luister plezier!