030-6087737 [email protected]

Kennissessies

Alles wat u moet weten over het veranderende (online) klantgedrag.

Denk vooruit. Denk digitaal. is een programma van BOVAG voor ondernemers in de mobiliteitsbranche. Het programma bestaat uit een goed op elkaar afgestemd pakket aan activiteiten, informatie en ondersteuningsmogelijkheden op de domeinen marketing en sales. Deze website is uw roadmap naar toekomstbestendig digitaal ondernemen.

Nadenken over de klantreis

met Sonja Stalfoort

30 september in Bunnik

Op woensdagavond 30 september is er weer een nieuwe Denk vooruit Denk digitaal.-kennissessie gepland, in het BOVAGhuis in Bunnik. Centraal deze avond staat de klantreis. Sonja Stalfoort, expert op dit gebied en schrijfster van het boek ‘De Klant Energieke Organisatie’, neemt u mee aan de hand van aansprekende praktijkcases.

Het programma ziet er als volgt uit:

  • 19.00 uur Inloop met koffie & thee
  • 19.30 uur Welkomstwoord door Renate Weggemans (Programmamanager Denk vooruit. Denk digitaal.)
  • 19.35 uur De energieke klantreis door Sonja Stalfoort
  • 21.15 uur Afsluitende borrel en mogelijkheid tot signeren boek ‘De Klant Energieke Organisatie’

Een energieke klantreis

De term ‘klantreis’ of ‘customer journey’ horen we de laatste tijd erg vaak. Waarom zijn klantreizen nu voor elk bedrijf van levensbelang? En hoe ontwikkel je een klantreis waar klanten én medewerkers energie van krijgen en een bedrijf toekomstbestendig mee kan ondernemen? Deze vragen en nog veel meer zal Sonja Stalfoort in een energieke presentatie beantwoorden. Aan de hand van aansprekende praktijkcases en praktische handvaten, zal zij niet alleen inspireren op het ontwikkelen van een eigen klantreis, maar ook uitdagen er morgen mee aan de slag te gaan. De methodiek van Sonja Stalfoort spreekt veel mensen aan: haar boek ‘De Klant Energieke Organisatie’ staat inmiddels in de Managementboeken Top 10.

Tot de volgende sessie:

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)