Bij de aankoop van een product of dienst doorloopt een klant bepaalde fases. Het doorlopen van deze fases heet de salesfunnel. In dit proces transformeren uw potentiele klanten zich naar kopers.

Dit proces wordt vaak vertaald met een formule. Denk vooruit. Denk digitaal. volgt de REAN formule. Deze staat voor ‘reach’, hoe bereikt u de klant. Gevolgd door ‘engage’, hoe krijgt u de interesse van de klant. En daarop ‘activeren’ , hoe krijgt u de lead in het koopproces van de klant. En sluit af met ‘nurture’, hoe maakt u van uw klant uw ambassadeur.

Denk vooruit. Denk digitaal. organiseert vier workshops per jaar met deze fases als thema. De workshops worden gegeven door inspirerende sprekers van binnen en buiten de branche.

De presentaties van de workshops die hebben plaats gevonden vindt u hier.

Meer weten en u aanmelden voor de volgende workshop? Klik dan hier.


Jelle Drijver: Social media training op 1 A4

01-10-2019 - Jelle Drijver: Social media training op 1 A4

Download presentatie
Bas Heinen - Social Messaging Automation

17-06-2019 - Bas Heinen - Social Messaging Automation

Download presentatie
FLX Solutions - Robots binnen uw proces

17-06-2019 - FLX Solutions - Robots binnen uw proces

Download presentatie
Ment Kuiper -  Marketingplan op 1 A4

02-04-2019 - Ment Kuiper - Marketingplan op 1 A4

Download presentatie
Jolanda Verwoert - Hoe krijg ik mijn mensen mee?

02-04-2019 - Jolanda Verwoert - Hoe krijg ik mijn mensen mee?

Download presentatie
Pegamento -Digitale Transformatie

18-09-2018 - Pegamento -Digitale Transformatie

Download presentatie
WeBuildRetail - haal meer uit je online leads

18-09-2018 - WeBuildRetail - haal meer uit je online leads

Download presentatie
Van der Valk - Gastvrijheid

18-09-2018 - Van der Valk - Gastvrijheid

Download presentatie

Kennis

Lees, beoordeel en plaats zelf ook interessante content over innoveren, marketing en online.

Kennis

Begrippenlijst

Bekijk hier de begrippenlijst

Begrippen