Bij de aankoop van een product of dienst doorloopt een klant bepaalde fases. Het doorlopen van deze fases heet de salesfunnel. In dit proces transformeren uw potentiele klanten zich naar kopers.

Dit proces wordt vaak vertaald met een formule. Denk vooruit. Denk digitaal. volgt de REAN formule. Deze staat voor ‘reach’, hoe bereikt u de klant. Gevolgd door ‘engage’, hoe krijgt u de interesse van de klant. En daarop ‘activeren’ , hoe krijgt u de lead in het koopproces van de klant. En sluit af met ‘nurture’, hoe maakt u van uw klant uw ambassadeur.

Denk vooruit. Denk digitaal. organiseert vier workshops per jaar met deze fases als thema. De workshops worden gegeven door inspirerende sprekers van binnen en buiten de branche.

De presentaties van de workshops die hebben plaats gevonden vindt u hier.

Meer weten en u aanmelden voor de volgende workshop? Klik dan hier.


Pegamento -Digitale Transformatie

18-09-2018 - Pegamento -Digitale Transformatie

Download presentatie
WeBuildRetail - haal meer uit je online leads

18-09-2018 - WeBuildRetail - haal meer uit je online leads

Download presentatie
Van der Valk - Gastvrijheid

18-09-2018 - Van der Valk - Gastvrijheid

Download presentatie
CCV Shop - Verbind offline met online verkoop

19-06-2018 - CCV Shop - Verbind offline met online verkoop

Download presentatie
Egbert Jan van Bel - Klote klanten 3.0

19-06-2018 - Egbert Jan van Bel - Klote klanten 3.0

Download presentatie
Ventavid - Méér verkopen met video

19-06-2018 - Ventavid - Méér verkopen met video

Download presentatie
BCC - Hoe bereik ik mijn klant?

20-03-2018 - BCC - Hoe bereik ik mijn klant?

Download presentatie
TOTE-M - U maakt het verschil

20-03-2018 - TOTE-M - U maakt het verschil

Download presentatie

Kennis

Lees, beoordeel en plaats zelf ook interessante content over innoveren, marketing en online.

Kennis

Begrippenlijst

Bekijk hier de begrippenlijst

Begrippen