• € 275,-

''De klant staat centraal'', is een opvatting die niet meer weg te denken valt binnen bedrijven. Maar hoe goed kent u de klant eigenlijk? En als het aankomt op klantgedrag, in hoeverre heeft uw bedrijf zich echt verdiept in de consequenties van bijvoorbeeld internet? Tijdens deze training wordt er ingegaan op de ‘’Momenten van de waarheid’’ die de klant ervaart tijdens zijn zoektocht naar een nieuwe auto, fiets of caravan. Dit zijn momenten, waarop uw bedrijf, juist het verschil moet maken. Een fantastische ervaring op uw website moet natuurlijk opgevolgd worden door een klantgerichte benadering in de showroom en omgekeerd. De klant gaat door een proces van zoeken, informeren en beslissen. Gedurende deze training brengen we deze klantenreis in kaart. Deze reis zal door de verschillende kanalen van uw bedrijf gaan. Neem bijvoorbeeld, internet, mobiel, email en uw showroom. U gaat actief aan de slag met het optimaliseren van deze contactmomenten.

VOORBEREIDING
Voorafgaand aan de training krijgt u een voorbereidende opdracht toegestuurd. Deze opdracht wordt tijdens de training behandeld.

DOELGROEP
Management en medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het marketingbeleid.

WAT LEVERT HET U OP?
Na het volgen van deze training hebt u een goed inzicht wat uw bedrijf moet doen om een voorkeurspositie bij de klant te verwerven. U kent de ‘’moments of truth’’ en weet hoe u hier op in kunt spelen.

WAT LEVERT HET DE ORGANISATIE OP?
Deze training biedt de bedrijf een geweldig middel om als team naar de klant te kijken en zijn of haar verwachtingen om te zetten in concreet beleid.

DUUR VAN DE TRAINING
1 dag

Heeft u meerdere deelnemers? Informeer ook naar de maatwerkmogelijkheden voor een incompany training voor u en uw collega’s.

Meld je aan voor:De Customer Journey

Wat vind je van deze workshop?