• € 275,-

Voor bedrijven die al met Social media aan de slag zijn, maar niet zo goed weten hoe ze dit strategisch kunnen inzetten. Tijdens deze training wordt uitgelegd hoe u Social media, naast uw andere marketingkanalen, in kunt zetten om uw doelstellingen te bereiken. Daarnaast krijgt u uitleg over do's & don'ts, doelgroepen, content, volgers, monitoring, webcare en berichten opstellen. Na deze training kunt u uw opgedane kennis zelf direct in de praktijk brengen en daarmee doelgericht en planmatig actief aan de slag met uw Social media strategie.

VOORBEREIDING
U dient voor deze training minimaal te weten welke Social media kanalen u wilt inzetten.

DOELGROEP

Directeur/eigenaar of (after) -sales manager, online marketeer.

WAT LEVERT HET U OP?
Na de training kunt u social media op een strategische wijze inzetten.

WAT LEVERT HET DE ORGANISATIE OP?
Goede positionering van uw bedrijf aan de hand van de social media kanalen.

DUUR VAN DE TRAINING
1 dagdeel

Heeft u meerdere deelnemers? Informeer ook naar de maatwerkmogelijkheden voor een incompany training voor u en uw collega’s.


Meld je aan voor:Social media strategie

Wat vind je van deze workshop?