• € 0,-

De digitale wereld roept waarschijnlijk ook bij u veel vragen op. Is mijn website aantrekkelijk voor klanten, krijg ik genoeg bezoek? Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn "offline" acties en communicaties "online" beter worden ondersteund? En wat moet ik met "Social Media?" Kortom, een groot aantal onderwerpen welke vragen om een beslissing.

De training "Ontwikkelen van een Digital Marketing Strategie" is een intensieve en praktische training met het karakter van een workshop. Deze training is ontwikkeld om op een gestructureerde wijze de bovenstaande vragen te beantwoorden. Uiteraard blijft het hier niet bij en wordt er samen met u in stappen gewerkt aan de opzet van een marketingplan. Na deze training kunt u dit marketingplan binnen uw bedrijf bespreken en implementeren.

VOORBEREIDING
Voorafgaand aan de training krijgt u een voorbereidende opdracht toegestuurd welke als vertrekpunt van uw eigen (digital) marketingplan dient.

WAT LEVERT HET U OP?
Na het volgen van deze training heeft u een breed overzicht van alle mogelijkheden die het internet het bedrijf biedt. Daarnaast heeft u een opzet voor een digital marketing strategie ontwikkeld en deze ook gerelateerd aan de "offline" activiteiten van uw bedrijf.

DOELGROEP
Medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de marketingcommunicatie.

WAT LEVERT HET UW BEDRIJF OP?
Een goede online performance levert uiteindelijk meer mensen in de showroom

DUUR VAN DE TRAINING
2 dagen

Heeft u meerdere deelnemers? Informeer ook naar de maatwerkmogelijkheden voor een incompany training voor u en uw collega’s.

Meld je aan voor:Ontwikkelen van een Digitale Marketing Strategie

Wat vind je van deze workshop?